Strejk?

Många långa dagar och sena nätter har resulterat i att vår tidning äntligen lämnats till tryck!! Vilken underbart härlig känsla det är, ska bli spännande att få se resultatet på onsdag. Uppstarten av webbtidningen är i full gång också. Ska faktiskt bli riktigt skönt med jullov. Även om det blir en del jobb i mellandagarna. Tänkte nämligen försöka mig på att bevaka en innebandyturnering här i Molkom. Om allt klaffar och jag är hemma vill säga.
I morgon bär det av till Ulvsby Smådjursklinik. Ska göra ett reportage om dem, och jag ser fram emot det!

Hade utvecklingssamtal i dag. Kändes bra att få prata av sig lite och höra hur de tycker att jag sköter mig. Än får jag stanna kvar i alla fall så det kan väl inte ha varit en alltför hemsk höst.

Jag brukar inte bli nervös för så mycket men nu är jag det! Jag ska på lunch med sportchefen på Karlskoga-Kuriren på fredag. Varför jag är nervös vet jag inte riktigt, kanske jag är rädd för att känna mig som en ynka liten gröngöling... Nej det ska nog gå bra får vi hoppas. Kan ju inte gå värre än att jag inte får någon praktikplats. Det skulle i och för sig vara ruskigt tråkigt.

Nyår. Traditioner är till för att hållas. Har man pratat om det och bestämt det tycker jag att det ska va så. Annars tänker jag strejka. Så är det bara. Punkt slut.


Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0