Barfota utan strumpor o skor...

...ja iaf utan strumpor... När det blivit vår så åker mina strumpor av och kommer inte på många ggr förrän hösten är här igen... Det är så underbart med det här varma vädret. Bara stoppa fötterna i ballerinorna och ta hunden på långpromenad. Endast tröja behövs...
Visst, jag har sett folk med både shorts och linne idag, men jag har inte alltför bråttom med att klä av mig. Avklädningen sparar jag till FF... :)

På tal om FF ja...30 årspresent ska fixas...oj vad det är svårt att komma på ngt riktigt kul! Jag vill ju att han ska bli både överraskad och glad!! Hmm...vi får väl se vad det blir...har lite idéer i alla fall.

I morgon ska jag och Diezel packa matsäck, filt och tuggben och dra ut till ngn park och lägga oss. Måste grunda lite på solbrännan nu!! Lovely!!

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0