vad tycker du??

Hur svarar du i hemtelefonen? Ja det är Anna...
Hur svarar du i mobiltelefonen? Samma...
Ringer det mycket till dig?  Ibland
Ringer du mycket? Inte så värst
Vem ringde du senast? FF
Hur mycket pengar har du? Alldeles för lite
Senast kramat och när? FF igår kväll
Antal timmar sömn inatt? ca 3 o en halv
Sov du ensam? Nä, med Diezelvovven
Vem sov du hos senast? FF
Vem sov hos dig senast? FF
Vem vet mest om dig? Jag
Vem vet du mest om? mig
Vad ser du fram emot? festen imorgon o shopping idag
Vad vill du ha just nu? En färdigtapetserad hall
Vem hånar du? ingen tror jag väl
Vem längtar du mest efter? farmor
Vem vill du helst slippa? Alla ja ej vill ha i min närvaro
Vem stör du dig på? Bonden Fredrik
Vem vill du sova bredvid inatt? Diezel :)
Vilken buss åker du oftast? ingen
Vilken årstid är det nu? höst!!!
Anser du dig själv snygg? inte ful iaf ;)
Har du varit kär? Ja
Är du kär nu? Ja mkt
Är du en bra partner? hoppas jag på
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? tycker om att bestämma själv...
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Jupp
Vad åt du senast? Macka med skinka o mjölk
Är du polare med grannarna? Ja en hel del av dem
Har du varit på ett party? Aldrig... :)
Har du varit utomlands? Några ggr
Var är dina syskon just nu? åmål o uddevalla
Vilken tid gick du upp imorse?05.45
Vad gjorde du kl 2 inatt? sov
Vad är det första du gör på morgonen? klär på mig o rastar hunden
Vad ska du göra efter det här? duscha...

Tjolahoppsansa!!!

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0