skräckslagen av en frys

Ja, min lilla hund är allt bra rolig... Jag frostar av frysen nu o Diezel är helt förstörd! Det knäpper ju o knakar när isen smälter o det är ju jätteläskigt tycker min lilla älskling :) Han ligger längst in i sovrummet o trycker. Där brukar han ligga under sängen i vanliga fall men nu finns ju ingen säng där att gömma sig under... Ligger bland tapetrester o ser rädd ut... :)

Jag har lagt ner arbetet nu för idag faktiskt. Får hoppas på en stege imorgon så jag kan fortsätta... Nu ska jag ha en skön kväll framför tvn tänkte jag. FF var här en sväng förut o fick smaka på min nybakta sockerkaka, den fick godkänt :) "bakar du matbröd också?" var kommentaren... och ja, det är ju klart jag gör. Älskar att baka o laga mat!! Gillar faktiskt att städa också, tvätta är rena drömmen. Det enda jag inte gillar är att diska...

Måste snart börja med julkorten också... Nästa vecka får jag nog kika efter lite inspiration till årets kort, lägger ner rätt mkt tid på såna saker, älskar att pyssla nämligen!!

Ja just det, ni missar väl inte vad som äntligen drar igång ikväll??!! Prison break!!! Underbart!!!

Puss o gonatt

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag behöver lite av din entusiasm för pyssel och heminredning, sanitera ärenden och glädje i vardagslivet... ge mig inspiration!
Hur gör man?

2007-10-23 @ 08:51:05

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0