så fel det kan bli ibland

Detta är "riktiga" annonser ur Gula Tidningen v.09 2007.

* Bulldog säljes. Äter det mesta och tycker mycket om barn.


* Fallskärm. Använd endast en gång, aldrig öppnad, liten fläck.


* Barnbarn + sittvagn 375 kr.


* Frysbox, 2 år, i nyskick, lagom till 2-3 personer.


* Gul nackad papegoja till salu.


* Äldre dam eller herrcykel köpes billigt.


* Klocka upphittad, återfås mot beskrivning av Kurt.


* Tvåmanstält, använt en gång, bytes mot barnvagn.


* Promenadkäpp borttappad av herre med silverknopp i ändan.


* Person som kan ta hand om hästar som inte röker eller dricker.


* Lägenhet med utsikt över grönområde och parkettgolv.


* Fin trea med balkong utan insikt.


* Liten stuga i Sälenfjällen med bastu på 65 kvadratmeter.


* På mitt konditori serveras lemonad, tillverkad av
   undertecknad själv, som är korkad och stämplad


* Välkomna till Anton Carlsson -
  rökt laxhandlare från Blekinge


* WorkOut - vi bygger kroppar som håller livet ut.


* Hos oss bor du billigare än du betalar för.


* Björks bussresor - 
  ett alternativ till en trevlig semester.


* Dagens ros till de två män och den kvinna som hjälpte
   mig till sjukhuset efter att ha brutit min fot.


                                


Kommentarer
Postat av: Linda

Skitkul!! speciellt när man e trött efter jobbet. Sorry att det inte blir något i morgon. Sofie är heltänd över att ni ska komma hit. Jag betalar biljetten om ni kommer. kram

2007-10-29 @ 17:52:21
Postat av: Sara

Otroligt! Fantastiskt... Vet inte människor vad doms kriver :D
Härlig morgon läsning :)

2007-10-30 @ 08:11:38
Postat av: Emelie

haha fan va bra!!!! skrattade å skrattade å skrattade : )....

2007-10-31 @ 23:05:45
URL: http://emeluttis.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0