pastapaus

Tar en liten lunchpaus i tapetrivandet... Det är rätt så jobbigt att riva faktiskt, vissa ställen går det lätt (typ hela väggen följer med) medan det på andra ställen sitter fast som berget... Hoppas på att va klar innan helgen, men jag är en obotlig tidsoptimist så vi får väl se hur det blir med detta.

Ja du jojjo, bara sex dar kvar nu!! :) Underbart kul att ni kommer upp på torsdag kväll. Då ska det bli shopping av!! :) Tänkte jag skulle hitta några stövlar o kanske ett par svarta jeans också.
Ska iväg o fixa tapeter nån dag här nu också. Till sovrummet har jag ju redan, där blir det beiget (det såg ju knepigt ut med sån stavning...??) men till hallen har jag inte köpt än. Vill ju ha medaljongtapeter men får nog ta nån som inte är mänsterpassning på. Annars blir jag väl aldrig klar... hi hi... Ska fixa nya krokar att ha i hallen också, såna där svarta i smide, det blir snyggt på hatthyllan!! Det är så himla mkt jag behöver köpa just nu...jobbigt värre!! Till råga på allt ska Diezel vaccinera sig nästa vecka, det är ju inte jättebilligt precis heller... Ja ja, vad är en bal på slottet...

Nä nu ska jag ta mig i kragen o masa mig iväg till rivandet igen. När allt är klart ska ni få se lite före o efterbilder!! :)

Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kärlekstider på absolut toppnivå!!! Såg att Jojjo inte skulle jobba, så vi kommer upp. Underbart! Måste hitta en ny topp. Kul kul kul.
Poppar till Mika - Grace Kelly nu. Städa lite, sen kommer Ida på kaffe.
Vi rings ikväll raro, saknar dines röst! hehe. Puss*

2007-10-22 @ 12:13:56
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0