kan omöjligt sova!!

Har nu legat vaken sen två, urjobbigt!! har inte hämtat ut fler sömntabletter än så då blir det så. Nu orkade jag inte ligga längre. Magen kurrar och det finns tapeter som ska upp. promenad med hunden i mörkret också. Undrar hur kallt det är ute... *kollar* inte så farligt, 4,2 plus.
Har hittat slipdamm i garderoben nu, helt otroligt!!! Får ta en storrengöring på lördag tror jag. Innan dess hinner jag nog inte.
I em/kväll kommer pumorna från Åmål upp för att shoppa, ska bli urkul!! jag ska äntligen köpa stegräknare jag... :) Räknas det när man klättrar upp o ner för en stege hela tiden eller?? :)

tjo hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG UTMANAR DIG! :) SRIV 7 SANNINGAR OM DIG SJÄLV OCH LÄNKA TILL MIN BLOGG! LYCKA TILL! :)

Utmanad av: (länka till min blogg)

1.
2.

3.

4.

5.

6.

7.

2007-10-25 @ 06:51:34
URL: http://metrobloggen.se/bearitbery

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0