fortfarande vaken...

Det vart ingen mer sömn idag... Lyckades förhandla bort morgonpromenaden med Diezel iaf :) Skönt att ta det lite lugnt, speciellt när det regnar... :)

Hittade ett djupt jack på mitt smalben, någon som minns vad jag har gjort?? Det ser ut att ha gjort väldigt ont iaf... Kom på en sak till som jag glömde i morse. Någon hittade lite hångel igår, jag såg er allt!!! ;) Det var ju kul att nån av oss fick pussas iaf... En annan blev lämnad två gånger på samma kväll, hur kul är det på en skala då?? Känn er träffade!!

LISA!!! Varför var du inte här igår? Blir långt mellan varven här nu, men snart är det den 27e!! Och Jojjo, jag har en glad överraskning till dig! :)

Hörde på sms här nu att det var marknad i Åmål till helgen, kanske man skulle ta sig en sväng dit. Men det får bli till att lifta isf, med min feta ekonomi... Undrar hur f-kassan tänker egentligen att man ska klara sig... Min senaste utbetalning var i augusti, det kan ju vem som helst förstå att det är liksom slut på de pengarna nu... Typ väldigt slut. Tur att man har så snälla vänner!

Förlåt Lisa att jag ringde o väckte dig i natt, var inte meningen (bara lite).

Johan, hur kommer det sig att du aldrig hänger med ut? Eller är det jag som missar dig? :) Kul att träffa dig igen iaf, var väldigt länge sen sist nu. Och Marcus o Wilde, jättekul! Patrik - fler fester!!! :)

Puss på er allihopa!! (vissa kan ta åt sig mer än andra...)

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0