På bra humör

Igår var en bra dag...har faktiskt mått relativt bra sen i helgen. Det är en underbar känsla, som tyvärr inte infinner sig speciellt ofta nu för tiden. Men så bra som jag mådde i helgen har jag nog inte gjort de senaste tre åren, kanske det är ett bra tecken?!

Fast FFF undrade nog vad det var med mig igår, han frågade vad jag hade tagit för nåt.. :) Får väl hoppas att han tycker om mig när jag är som jag brukar va i vanliga fall. Alltså på bra humör mest hela tiden, pratar typ jämt o skrattar alldeles för mycket. Dessutom har jag så mkt överskottsenergi så jag inte vet vart jag ska ta vägen nånstans. Detta är ju helt klart en stark kontrast till hur jag är när jag mår dåligt... Men förhoppningsvis bara till det bättre?

Är det bra att hosta i tre månader?? Det har jag gjort nu, och det blir värre i sånt här väder (regn!!). Men jag har liksom vant mig, på em o kväll hostar jag knappt nåt o det är ju skönt.

Var på H&M idag o kollade efter nåt snyggt att ha på lördag, men hittade en go vardagstop istället. Får ta en sväng imorgon igen o se vad jag hittar då. Tänkte va i god tid med julkapparna i år också. Det är så kul att få hinna se lite på alla inslagna klappar innan man ger bort dem. Jag gillar att slå in paket o lägger ner alldeles för mkt tid på det egentligen, nästan lika mkt tid som på julkorten. :) Och de har jag inte ens börjat med än, när ska man skicka dem?? Det är ju roligare att få korten tidigt så man hinner njuta av dem, tycker iaf jag.

Ikväll är det Grey's Anatomy, sista för säsongen tyvärr!! Hur ska vi klara oss utan????

Ha de

Kommentarer
Postat av: Linda

ja det kan man fundera på. vet inte om jag klarar det. vi får önska oss alla avsnitten i julklapp.
Kram

2007-11-28 @ 19:33:17

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0