Lady Lovelylocks

...var en film jag o min syster brukade kolla på när vi var mindre. En sån där film man alltid kommer att minnas, fastän den egentligen inte var så värst bra. Värdelöst vetande så här vid lunch en lördag... :)

Jag o Diezel tog en härlig morgonpromenad i morse, medan FF låg kvar i sängen. Är rätt så svårt att få med honom på långpromenader faktiskt. Men nu ska vi snart ut i skogen till hans mor o hälsa på, så då tänkte jag o Diezel släpa med honom på promenad. Det är ju helt underbart väder idag!!

Synd att Mattias åkte ur Idol i går kväll, men det kommer ju bli Amanda och Daniel som går till final i globen. De är ju överlägset bäst!!!

Puss

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0