nej se det snöar...

Härligt, det snöar!!
Då kanske vi får en vit jul i alla fall... Och det är SÅ fint ute nu med den tjocka rimfrosten på träden. Jag kan inte titta mig mätt på det...

Shoppingrundan igår gav inte bara julklappar, utan jag hittade en del till lilla mig också. (ovanligt...) :)
En härlig sjal/halsduk på Indiska, nyårsklänning, svart vardagstop o söta bruna knästrumpor. Kul att skämma bort sig själv lite ibland.
Försökte även förgäves att få tag i den snälle kocken för att ge lite julklapp, men han bara jobbar o jobbar stackarn. Får se om det lyckas bättre idag kanske. :)

Idag ska Diezel till husse o Lina, ska va där tills på tisdag em. Skönt för honom att slippa fara fram o tillbaka under julen. Det räcker att en annan gör det.

Mjuk pepparkaka till frukost, kan det bli bättre?? :/

Hade inte tänkt mig ner till stan alls idag, men jag kom på att biblioteksböckerna ska tillbaka...så det är bäst att gå ner med dem.

Kram på er

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0