lång julhelg...

Ja det har den verkligen varit, tyvärr utan snö... :(

Julafton
firades med FF o det var absolut det bästa jag kunde bestämt. En lugn o härlig dag med mkt god mat o trevligt sällskap.
Jag åt revbensspjäll!!!!
Jag har ju väldigt svårt att äta kött/kyckling med ben, men den här gången hade jag bestämt mig för att lyckas. Och det var gott! Lite jobbigt med benen men... Spelade bondespelet halva natten innan vi somnade i bäddsoffan på våra nya kuddar! Fick många fina klappar, bl a parfym, presentkort o en grillpanna i gjutjärn.

Juldagen då... Mysig frukost hos FFs mamma innan vi åkte hem. Sen kom min far med familj, o syrran o Joel på besök. Det byttes klappar igen och fikades o pratades.
Sen vart det lite bråttom... duscha o allt innan festen.
Fest hos FF med alla hans vänner. Mkt trevligt!! En liter vin o ett par cider hann slinka ner innan vi vid nio begav oss mot månen. KÖÖÖ!!! Ändrade planer o det blev Harrys istället. Inge vidare skoj folk där förutom vi o FFs syster o Mats så klart. :)
Gick därifrån vid halv tolv...hmm...undrar varför...ja just det...jag mådde visst lite dåligt... :)

Igår var vi i Åmål för lite mer klappbyten.
var på min efterlängtade spa-manikyr också. Underbart skönt!!!!

Idag blir det en sväng på rean o sen Sällskapsresan! :)

Ha de gôtt!!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Receptet på Tacotårta ligger i min blogg under kategorin Matnyttigt:))

2007-12-28 @ 14:01:08
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Karin

tack min jul har varit kanon:) hoppas detsamma! kram

2007-12-28 @ 14:26:46
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Lina

Hej! Låter som om ni också haft en kalasjul. Härligt! Och vilka superfina bilder du lagt ut.. bloggen blir alltid roligare med bilder, fast jag förstår även dom som väljer att inte publicera några!

var tokmycket folk på rean här också.. pallade 2 timmar sen var ja helt slut! :P

Ha en underbar kväll!

kram Lina

2007-12-28 @ 15:31:05
URL: http://ninninusens.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0