Katten också!

Har varit mycket idag, kul men det tar på krafterna.
Pratade med Linda i morse o vi bestämde oss för att ta en sväng till IKEA. Köpte inte så mkt men det är kul att bara gå runt o kika där också. Hon bjöd på lunch, det var gott. Mumsig efterrätt också :)
Sedan kom Paulin o barna och hämtade upp mig utanför IKEA. Vi åkte runt o kikade i lite olika djuraffärer, de ska ju hämta en kattunge i januari. Spännande!! Det var kul att träffa Paulin igen, det blir så långt mellan gångerna. Nu har ju hon o barna varit i USA också, kom väl hem i förra veckan tror jag.
Fyndade en julgransfot för 10 kr, perfekt för en fattiglapp som mig!! :)

När jag varit hemma o rastat kräket så ringde Linda igen. De skulle iväg o kolla på kattungar o jag fick följa med!! De var jättesöta!! Sofie valde lilla Nicke Nyfiken o de fick honom med sig hem direkt.
Många som skaffar katt nu...jag vill väl också ha en liten ullig boll. Min allergi gav sig inte tillkänna den här gången när jag gosade med dem iaf, det är bra. Så nån gång när det blivit hus, DÅ ska jag skaffa katt igen. Hade gärna haft en redan nu men det kom protester direkt...och det var inte från Diezel. Han vill gärna ha en katt o busa med!!

Planerna för nyår är väl så gott som klara nu, verkar som det blir Vålberg som vanligt. Inte helt bestämt än men...vi får väl se.

Ikväll är jag o Diezel själva, inte mkt bra att ha på tvn tyvärr. Inte förrän tio, får då är det ju Prison Break. Som är så underbart bra!!!! :)

Pratade med syster förut, hon hade haft en jobbig dag idag. Mamma hade tydligen varit på besök. Det var prat på familjeterapi men jag vet inte om jag är så pigg på det. Jag har kommit fram till ett annat sätt som funkar bra för mig nu iaf. Alla funkar vi ju olika...
Hon skulle iaf få komma hem på nattpermis till helgen!

Pratade med andra syster yster också...hon skulle kanske komma upp hit snart o handla lite klappar. Kul o umgås lite då. Hon är sugen på att tatuera sig! Jag vill också göra det snart, har många på g. Vill ju ha fler än de jag har!! Men det är inte billigt precis...

Nä nu har jag en pipande vovve som vill ut en sväng. Han sa det iaf :D

Längtar till helgen redan!!!!!

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0