julmyspys

Lyssnar på julmusik, dricker glögg och myser.

Skulle ha varit ner till stan snart för att fika med Malin men hostan gör att jag får bli hemma tyvärr.
Fick en smärre chock i morses. När jag skulle ut på promenad med Diezel drog jag på mig ett par träningsbyxor...och hjälp vad det var kaaaallt!! Såg sedan på termometern att det var nästan åtta minus! Nästa promenix blir det varmare kläder, helt klart!

Satt o pysslade lite med designen av min blogg förut, är inte så teknisk så helt plötsligt försvann min profilbild. Och nu kan jag inte få den tillbaka...hjääälp!!

Det är tydligen någon som inte gillar att jag bestämt mig för att fira jul med FF i år. Men jag vill ha lugn o ro, och inte behöva stri på självaste julafton!! Ska bli jätteskönt att bara få va mig själv o njuta fullt ut! Orkar inte sitta på tåg fram o tillbaka till Åmål...så nu får det bli så. Det finns ju massa tid både för o efter jul att umgås med familjen! Man kan inte klyva sig i tusen bitar...

Inget Idol ikväll...sörjer...

Kommentarer
Postat av: Karin

å va mysigt!

2007-12-14 @ 15:27:23
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: sören

Hej
Hoppas det är bra med dig nu i jultider . Klart att du ska fira med FF ,jag gjorde det var annat år ,nog för att det var en del som inte förstod men det var bara att aceptera .
Ha det så bra

2007-12-14 @ 18:05:39

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0