halvdöd o snorig

Har släpat mig ur sängen, men tog mig bara till datorn... Är inte van att kl ringer kvart i sju. Dricker solhattsbrus o hoppas på att friskheten snart sköljer över mig. Än så länge lyser den med sin frånvaro. Fast jag har iaf fått sova hela natten utan avbrott, det är ett steg i rätt riktning. Nu är bara frågan; orkar jag sitta på ett tåg för att sedan vandra runt i Åmål en hel dag?? Hade det inte varit för äkta kebab och trevligt sällskap hade jag säkerligen svarat nej på den frågan. 
Men nu  får jag ta mig i kragen o försöka piggna till i duschen...sen blir det att lämna bort Diezel. Han ska på semester ända tills på måndag. Synd bara att det regnar.

Ikväll ska FF fixa nåt mys till Idolfinalen, ska bli gott. Jag är sugen på tacos...

Puss på er


Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0