härliga helg

Gissa om jag var stolt när jag hämtade ut mitt mediakort för helgens rally!! En lite speciell känsla att se sitt namn och vilken tidning jag skriver för på ett litet plastkort. Men, hur gör en fotograf för att inte frysa om fingrarna där ute i skogen??!! Jag höll på att bli knäpp efter ett tag. Knäppte ca 300 bilder så jag kan lova att fingrarna var som isbitar när vi skulle åka hem. Ni kan se en del av bilderna här.

Fest med tjejerna var supertrevligt! Geléshots är inte alls illa, riktigt gott faktiskt. Tack liten Lisa för att du introducerade mig för denna underbara lilla klump.
Koriander var tyvärr inte mycket att hänga i granen, men vi hade skoj ändå. Strawberry daquiri var isande smaskigt. Helt plötsligt gick alla runt och drack dem. Nej inte alla, men många i alla fall.

Min mobil har ju varit trasig det senaste halvåret och jag har inte hittat någon ny jag vill ha. I går köpte jag äntligen en. Passade på att köpa en systemkamera också. Nu ska jag minsann fota varje dag!! Härligt att slippa låna skolans kameror hela tiden, det är ju inte alltid de är tillgängliga. Nu ska jag gömma näsan i min nya bok om Marocko!

         
Här är mina nya inköp!


Kommentarer
Postat av: Linda

Förstår att det var mäktigt m eget kort. KUL m både ny kamera o mobil. Jättefina bilder. Du får skaffa dig sådana väntar jag köpte till Farsan i julklapp. Avklippta fingervantar med lock man kan dra över fingrarna när man kan vila dem en stund:) kram. Linda

2009-02-06 @ 09:34:24
URL: http://linduzkarlsson.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0