prosit!

Tror ni att jag har målat och tapetserat under lovet? Nej då. Jag borde lära mig att jag är något av en tidsoptimist. En rätt så extrem sådan. Men jag har umgåtts, städat och lyckats ta det lugnt ett par dagar också. I alla fall lite lugnt. Har sökt jobb också. Vad tror ni om Luleå? Eller kanske Kalix? Nja...lite för mycket mygg för min smak skulle jag tro.
Mamma är hemma från operationen och allt gick bra. Lite mörbultad men det hör till.
Fick besök av syster (som kommit till insikten att ungdom inte varar för alltid) och hennes vän i går. Fikade ett tag tills vännen kom på att vi hade katter. Han var visst superallergisk mot katter och hade liiite svårt att andas. Tur det finns bricanyl. Jag börjar också känna av katterna nu...det är inget bra tecken. Får hoppas det blir bättre när de blir utekatter.

I morgon är så den stora dagen. Dagen då vi börjar vår praktik. Vissa har i och för sig tjuvstartat redan men i morgon är det i alla fall dags för mig. Har känt mig lite smått nervös de senaste dagarna, förstår egentligen inte varför för det är inte alls likt mig. Det kommer att bli mycket nytt. Sport - Quark - Mac. Alltid kvällsjobb. Tror detta blir perfekt!! Efter fyra veckor är jag nog en riktig sportnörd.

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0