förkyld

Usch jag hatar verkligen att vara förkyld! Snor, feber och tjockt huvud. Inge kul alls det. Som om det inte vore illa nog så skiner dessutom solen. Och jag orkar inte njuta av den.
Längtar sjukt mycket efter sommaren nu. Sitta på trappan och dricka morgonte. Lyssna på fåglarna. Titta på en yster hund som skuttar runt i stora trädgården. Plantera blommor. Rensa ogräs. Nysa. Kom precis på att nu börjar snart pollensäsongen. Blää! Om jag går runt i en rymddräkt kanske jag slipper det värsta?

Hoppas på att vara frisk i morgon så jag inte missar för många praktikdagar.

Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Härlig blogg :)

Hoppas du får en bra dag !

Kram

2009-03-11 @ 14:43:11
URL: http://lemondream.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0