blir planen av?

Tre kvällar gjorda på praktiken och jag trivs jättebra! Har det lite kämpigt med sömnen, men det rättar väl till sig när jag vänt dygnet fel. Det är väldigt lugnt och skönt att jobba kväll/natt på tidning. Inte så många där, tvn på i bakgrunden, känns nästan som hemma. Har pillat och knåpat med Quark i två kvällar och tror att jag börjar fatta. Rätt likt InDesign men ändå inte. Men jag blir så frustrerad när det inte går lika snabbt som vanligt!!! Fast ja, här kommer jag ha det bra i ytterligare några veckor. Nu är jag ledig i ett par dagar så det blir att försöka komma ikapp med sömnen och städningen här hemma.

Hade en plan att komma till Göteborg i helgen. Har jag bokat tåg i god tid? Nej då. Så nu är biljetten jättedyr så det känns väl så där lagom spännande. Försöker övertala någon att hänga på för då kan vi ju ta bilen i stället. Hoppas hoppas!!

Kommentarer
Postat av: calle T

glömt mig?;:D

2009-03-05 @ 16:49:58
URL: http://carltaylor.blogg.se/
Postat av: bulten

hah ja det e fan skönt att höra>:d

2009-03-05 @ 20:40:30
URL: http://carltaylor.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0