härliga sommar

Ibland får man lov att njuta. I går satt jag på altanen på framsidan, smaskade jorgubbstårta med lemoncurd till frukost (leilas recept såklart) och gungade i den härliga gungstolen. Solen sken och det var helt underbart. När jag blundade och lyssnade på alla skrik från fotbollsplanen så kändes det nästan som om jag låg på stranden. Skönt.
Har umgåtts med systra mi i två dagar nu, härligt att hon flyttat upp!! Och äntligen har jag fått Fredrik att bestämma sig om midsommar, så här två dagar innan. Sen som vanligt alltså. Det blev ingen av festerna vi var bjudna på utan fest hemma hos oss. Så nu blir det att städa och greja. Och hoppas på att alla andra inte redan har andra planer så vi blir sittandes här själva. Solen är beställd och potatisen köpt. Bara nubben kvar.



Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0