obehag och glädjeskutt

Utställningen Fransson skottar snö berör på djupet. Ville krypa ur skinnet då guiden berättade om avrättningarna som skedde med hjälp av sprutor fyllda med fenollösning. Genom revbenen, rakt in i hjärtat. Med en tjock tjock nål. Hu.

Från förintelsen till lunchdate...
Skulle ju träffa sportchefen på Karlskoga-Kuriren i dag. Måste erkänna att jag var lite nervös. Var så grymt nyfiken! Och spänd. Varför vet jag egentligen inte. Nu har i alla fall allting klarnat. Gissa vem som ska praktisera i Karlskoga??!! Jag är så nöjd!! Det lät som om det var den perfekta praktiken för mig.
Sport. Redigering. Sport. Lite mer sport. Mycket redigering. HÄRLIGT!!!!!
Nu har jag ett samtal att ringa i morgon. Tacka nej till min andra praktikplats. Som jag också var grymt nöjd över.

En annan sak. Jag har bestämt mig för att strejka. Med start just i detta ögonblick.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjenixen. Oj vad det händer saker minsann. Grattis till praktiken

2009-01-13 @ 20:53:29
URL: http://linduzkarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hejar på dig!!!

2009-01-14 @ 20:50:44

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0