bockbrännaren

Tog en sväng in till stan för att handla mat, inte kul alls när man är sjuk. Skönt att det är gjort nu i alla fall. Kikade lite på fröer också. Längtar så tills det blir vår, ett riktigt stort trädgårdsland ska jag gräva!! Där ska det va massvis med härliga grönsaker och olika sorters potatis. Jordgubbar och smultron. Och tänk alla blommor som jag ska plantera!! Underbart!

Har kommit på allra bästa presenten till min syster som fyller 26 om ett par veckor. Presenter är kul men otroligt svårt. Jag tror att hon kommer bli nöjd. 26. Tycker inte det var länge sen jag ville lämna tillbaka henne till BB. Hon var allergisk och jag kunde inte ha kvar min katt. Katten var ju faktiskt där först!!!

Ni har väl inte missat den stora nyheten om bockbrännaren?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hum det är en gammal sån här som man har blomkrukor på, en sån hög,.. ingen aning.. gammal. fått av mamma:)

2009-01-28 @ 20:14:27
URL: http://KarinOlofsson.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0