utan vatten

Informatörsdagen på universitetet var otroligt intressant, lockade till många gapskratt men var även sövande. God mat och kul att vara tillbaka i universitetsmiljön. Lite så jag längtar efter att gå där igen faktiskt. Finns så mycket jag vill läsa!
Men nästa vecka börjar jag i alla fall på en kurs där. Nämligen Orkidéer i teori och praktik.

Praktiken närmar sig med stormsteg. Gjorde upp med min handledare i går att jag ska komma på besök veckan innan jag börjar. Fick erbjudande om att hänga med på hockey också för att se hur allt gick till där. Tackade givetvis ja! Ska även få en provprenumeration så jag kan läsa in mig och se vilket tänk de har. Har fått preliminärt schema. Jobbar några helger, det ska bli kul. Ser ut som jag är ledig helgen då jag vill till Göteborg. Tänkte hinna med lite jobb för MT också.

I morse var det kaos här hemma. Inget vatten!! Fick smälta snö på spisen för att försöka bli lite fräsch... Men när vi kom hem var det ok igen. Inte helt bra för det låter väldigt konstigt i rören men vi har vatten i alla fall.

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0