rumpnisse på dig du

Jaha. Det var det besöket det. Liten syster yster stannade bara en natt. Fick köra i ilfart till tåget i går kväll, vi hann! Hon blev jättetät av katterna, och det sista vi ville ha var en kvävd syster. Så tåg fick det bli. Men förhoppningsvis får jag henne till Karlstad snart ändå. Ska titta på lägenhet på onsdag. Hoppas hoppas hoppas!!!

Tog en lugn start på sportlovet. Har tänkt mycket på lilla mamma som opereras i dag. Hoppas allt gick bra utan komplikationer. Har inte hört något, kan vara både positivt och negativt...
Annars har jag filat lite på mitt CV, skrivit lite ansökningar, och bråkat med en styck hund. Han har fått för sig att han är kung över katterna och vaktar minsta lilla steg de tar. Skulle de få för sig att nosa på eller låna någon av hans leksaker så smäller det. Svartsjuk är vad han är.

I morgon blir det semmelbakning och fikabesök från Grums. Sedan en tur till stan för att gå på bokrean. Som om jag inte redan har alldeles för många böcker. Hinner ju inte läsa så mycket nu för tiden. Ett par pocket får följa med till Marocko tror jag. Åh vad jag längtar dit!

Nu blev de natta. Voffo do då?

Kommentarer
Postat av: Wivvi

Hoppas att du får en bra dag!!

Kram W

2009-02-25 @ 11:29:08
URL: http://wivecasblogg.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0