panikslagen

Efter att ha pressat ur mig en text på 5500 tecken skulle jag skicka iväg den för läsning. Men då var den BORTA!! Handsvetten kom snabbare än snabbast och jag hade väldigt nära till gråt. På allvar. Jag tar det från början.
Skrev lite i skolan i går och skickade texten till min mail för att kunna öppna den hemma. Öppnade dokumentet i förmiddags och har under dagen varit mycket noga med att klicka på spara-knappen med jämna mellanrum. När jag var klar stängde jag ner fönstret och texten FÖRSVANN!!! Jag mitt dumma nöt hade inte sparat dokumentet på min dator så det var ju klart att det försvann. Fastän jag tryckt på den förgjordade knappen hela dagen.
Tack snälla Christian för att du tog över min dator (vilket för övrigt var tufft att det gick) och verkligen försökte hitta texten. Men jag fick så snällt börja om. Och nu är jag äntligen klar. IGEN!!

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0