Ali Baba

Skolan ja...har ju äntligen hittat rätt i livet och det är SÅ skönt!!!! Känns som om allt går på räls också...
Fått mycket bra respons det senaste. Personporträttet i Indesign blev lyckat, bokrecensionerna och även filmrecensionen kom tillbaka med fina kommentarer. Jag blir så glad!!
Och inte nog med det...nu ska vi till Göteborg på bokmässa också!!!!!!!!! Ska bli superduperkul! Ska driva ner tilsammans med Elmapelma i morgon bitti, och sen har hon fixat sovplats till mig också. Söt hon. Vi ska hänga vid Leilas monter typ hela tiden. :P

Städning av ett helt hus idag. Hade tänkt plugga TT-språk men övningsuppgifterna verkar ha gått upp i rök. Får bli trevligt helgjobb i stället. På tal om jobb så tyckte FF att jag kanske kunde börja dela ut reklam på helgerna. Och kanske ta ett extrajobb som hallvärd också...njae, tror inte det va... hur i all sin dar ska jag hinna med det??!! Jag tycker gott det räcker med att plugga, städa, laga mat, rasta hund, städa, laga mat, plugga, städa igen... vissa ligger på soffan och har det skönt... ja ja, det är väl så det är...

Här kommer en bild från Tunisienresan!!



Kommentarer
Postat av: Wivvi

ibland skulle man ha bytat med sin gubbe.

Ha en skön fredag!

Kramar W

2008-09-26 @ 15:34:15
URL: http://wivecasblogg.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0