Helt öde...

...är det här i vårt klassrum idag. Var förbi skolan för att hämta ut kameran o passade på att surfa lite också... Har beställt mobilt bredband äntligen, och även fixat så vi kan kolla på tv...någon gång nästa vecka om vi har tur.
Vi prövade nämligen att få in tvn i onsdags - IDOL började ju då!! Men nej då, det funkade inte det allra minsta, noll signal! Gissa att jag var irriterad!! Då 'monterade' jag ihop datorn istället, det var fyra månader sen sist den var ur sin låda. Lovely att få sin musik tillbaka!!! Små fåglar och allt vad det var...

Nä nu ska jag bussa mig in mot stan, luncha med Ninette och sen träffa Paulin o barna! Härligt!

Akta er för kameran, den kan dyka upp när som helst!!!!!!!!!!1

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0