Molkom tour

Som vanligt uppe med tuppen fastän jag har lov...blir bara mer o mer morgonpigg!! Kollade ut och det var frost överallt, underbart fint!! Det fick mig att påminnas om att jag inte satt min glögg än. Ska handla de sista ingredienserna idag och sen luktar det mumma i hela huset. Ska även undersöka Molkoms utbud på affärer hade jag tänkt, men det ska väl gå rätt så snabbt. :) Måste hitta minst fem intervjuoffer innan veckan är slut också, pressetik handlar det om. Ska bli intressant!

I morgon kommer liten syster yster till Karlstad för att göra slut på lite pengar, hoppas på att jag hinner in en sväng för att träffa henne. Blir alldeles för sällan!!


Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0