Mässa i dagarna två

Scrapbookingmässa igår med Elma o Lisa, superkul!! Mellan alla stämplar och papper lunchade vi...gissa var?? Självklart blev det Vilmas, var annars?? Det blev även en ny jacka och en undanhängd klänning. (gissa vem som slarvat bort sina presentkort?? men lugn, de är hittade!!)

Mässa idag också, Paulin hängde på med båda barna. Blev en tur till Ikea också. Gratis shopping är alltid kul!! Det har kliat i mina fingrar av att se allt nytt material från mässan så nu är julkorten påbörjade!! Här får ni se ett litet smakprov, mina nya Pro Marker är invigda! Ganska långt från det traditionella julkortet...





Hmm...gissa att jag vill ha en scanner!! Färgerna ser ju helt platta ut!!! :/

Kommentarer
Postat av: Wivvi

Så fint!!!

Du är jätte duktig!!

Ha en skön kväll!

Kramar W

2008-10-27 @ 20:33:35
URL: http://wivecasblogg.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0