Maaaaaaarocko!!!

Så var det då äntligen höstlov!! Oj vad mycket jag ska hinna med under den här veckan...fastän jag egentligen borde passa på att vila lite. Men men, livet är kort så det är bäst att utnyttja det till fullo.

I morgon blir det scrapbookingmässa och lunch med Elmapelma. Tänkte ta en sväng i mitt i city också, har spanat in en ursnygg svart klänning/tunika på Monki. Den ska bli min!! Planer finns på ett Singstar också... Byta stövlar och handla mat står också på morgondagens att göra-lista.

Är på grymt festhumör härnu! Får försöka hålla mig tills nästa helg, GAHH!!! EN SPINDEL KRÖP PÅ MIN HALS!!!! Hrmm...nästa helg ja, då är det partaj med Paulin o gänget. Urlänge sen sist nu. Innan det ska vi till Mårbacka o kolla in hantverksmarknad. Längtar redan!

Något annat jag också längtar till är Maaaaaarocko!!!! Blev bestämt i går att det är dit vår reportageresa går i maj. Lovely!!

Ska väl återgå till mitt städande, tvättande och grejande... Puss puss!

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0