Jag har varit otrogen!!!

Sitter här och försöker dränka min sorg...i julmust... Kan inte låta bli att känna lite glädje ändå, kan man göra annat med julmust i munnen??!! Men det är ändå något väldigt hemskt jag har gjort. Jag lovar att jag försökte hålla mig undan men behovet tog överhand... FF verkar inte bry sig som tur är, men mitt samvete är i alla fall inte rent längre...
Förlåt Maria, men jag lät en annan frisör klippa mig i dag! Jag vet, otroheten svider men jag hoppas det går över! Du är utan tvekan bäst!! :)

Som sagt så har jag då varit och klippt mig idag, och färgat, och blekt lite. Frissan fick fria händer att göra vad hon ville så länge hon inte klippte lugg...och jag är faktiskt grymt nöjd. Känns skönt att ha ca 10-15 cm kortare hår!!!! :P Var osäker på om jag skulle bli utslängd här hemma för FFs kommentar i går var "bara du inte klipper dig kort"...tydligen dög det ändå för jag bor kvar. Än i alla fall.

I morgon ska vi till Örebro och titta på en katt...vi har nämligen möss i skafferiet!!!!!! Inte kul på något vis alls. Inte vill Diezel lära sig att jaga möss heller...den lilla latmasken.
Vi diskuterar nu kattnamn, vilket inte är det enklaste har vi kommit på. De som finns kvar på listan är:
Maximus
Linus
Levis
Gato
Glögg
(tyvärr vägrar FF detta namnet men jag tycker det är fint!!)
Vin (som i Vin Diesel så klart!!) ((totalvägran även här från FF))

Jag gav även Björn Gustafsson som förslag, han är ju så söt, men FF bara fnös... Andra förslag??

Fredag kväll - julmust - Idol - kan det bli bättre??!!

EDIT: Kan en katt heta Julmust? Det tror jag att den kan!!

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0