Inte piggelin

Har känt mig ruskigt sliten det senaste, samtidigt som stressnivån har ökat avsevärt... Efter en promenad med Diezel i går morse vaknade jag på hallgolvet av en ivrig hundtunga som var över hela ansiktet. Kanske det var dags att ta det lite lugnare ett tag... Minns knappt vad jag gjorde resten av dagen i går så jag bestämde mig för att stanna hemma i dag också.
Ska försöka koncentrera mig på att läsa en bok jag köpte på bokmässan, Diagnos duktig, kanske jag hittar något nyttigt där...
Det tar på kroppen att gå från noll till två hundra på ett par månader.




Diezel älskar att knô in sig överallt...

Kommentarer
Postat av: Wivvi

Ja det låter som om du behöver ta det lite lugnare!!

Hoppas att du får en bra dag!!

Kramar W

2008-10-06 @ 10:27:05
URL: http://wivecasblogg.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0