Med klump i halsen...

"Sov" på soffan i natt...det vankades ju valvaka!! Somnade till ett par timmar, annars orkade jag faktiskt hela natten!! Med stor seger blev det Obama som kommer bli nästa president, den första svarta presidenten. Det är så grymt stort så det är svårt att förstå. Det var ovanligt högt valdeltagande!!
När Obama höll sitt tal så växte klumpen i min hals och ögonen tårades! Inte trodde jag att jag skulle bli så oerhört berörd...

Från värme till kyla. Stängde av pannan i går kväll för Mr Sotare skulle komma hit nu på morgonen. Gissa att det är kallt nu!!!! Tyvärr är magen inte helt hundra så jag får bli hemma i dag också. Attans!!


Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0