Tuffa dagar framöver

Igår gick jag sista dagen på skolan för den här terminen...tråkigt!! Vad ska jag nu göra hela sommaren??
Tåget avgår mot Åmål vid två idag, och sen får jag äntligen träffa Liten Lisa o de andra tösera! Lovely!! Tjejfest och sen äta langos på stan. Räknar med mkt folk för vädret är ju helt underbart!!!

Imorgon går tåget tillbaka till Karlstad igen, där byts det till bil som går mot Norum. Blev ingen uppgörelse igår så det tas på lördag. Sedan snabbt tillbaka till stan för att jobba lite på hygienen, och sedan fest med andra trevliga töser... Denna stund har jag väntat på!! Det var väl typ två år sen sist vi gjorde månen va??!!

På söndag sitter jag på tåget igen, till Åmål. :) Sova hos mamma och sen tiiiidigt på måndag går bilen mot ULLARED!!! Jösses, får väl se hur jag orkar med detta... :/ Har aldrig varit där förut så det ska bli intressant att kika på allt skräp. ;D

Schemat är alltså späckat, men uj vad jag ska ha roligt!!!

(Försökte smuggla in mig i en väska som skulle till Sthlm och se på Kizz, men det gick inge bra...:)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Just nu har jag en designtävling i min blogg där du kan vinna en helt ny design :) var med och tävla om du vill.
Kram

2008-05-30 @ 10:54:55
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0