Fullt upp...

De som skulle komma o kolla på min lägenhet för några dagar sen dök ju aldrig upp.
Idag la jag ut en annons på blocket.se, för att se om det fanns ngt intresse av att hyra lägenheten. Knappt hade annonsen lagts upp så ringde första. Och efter en halvtimma hade jag bokat tid med tre olika som ska komma o titta imorgon. Dessutom har jag fått ett par svar via mail också, men de får vänta ett tag. Kan ju inte visa den för hur många som helst... Phuu...nu får jag städa lite grann också, och snabba mig att göra klart i sovrummet. Vem vet när den blir uthyrd...kanske det blir jag som flyttar snart!! :) Annars hade vi ju tänkt att FF skulle bo hos mig ett tag. Vi får väl se vem som blir av med lägenheten först.

Familjen som äger huset i Väse ringde mig här om kvällen också. De undrade om Diezel var farlig...och om de skulle våga släppa ut sina barn på gården om Diezel var ute samtidigt... Hmm, ja det lilla odjuret vet man aldrig med... Nä då, ni som har träffat Diezelbäbisen vet att han är hur snäll som helst. En liten feglort helt enkelt.
Nåja, nästa helg ska vi träffa dem och få reda på om vi får lägenheten eller inte.

Dessutom är det fullt upp med att planera inför FFs fest. Det är mkt nu..... :/

image236
Så här ser en rädd Diezelbäbis ut...gillar inte att åka bil!!

Kommentarer
Postat av: Karin

hehe skönt att slippa va ensam om det

2008-05-02 @ 18:55:56
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Wivvi

Hoppas att det går bra med lägenheterna!
Och att ni får en underbar lördag!
Kram W

2008-05-03 @ 10:06:10
URL: http://wivecasblogg.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0