Flytt imorgon!!!

Väldigt vad populär min lägenhet var...alla ville ha den... :)
Jag föll för ett par från Dalarna, de hade haft väldigt otur och var i akut behov av bostad. Så imorgon går flyttlasset för mig!! Man ska visst bli sambo... Nu gäller det att få allt nerpackat så snabbt som möjligt. Och stackars mig, kommer va utan internet i upp till två månader!!! Tur man har på skolan iaf...
Någon som är sugen på att bära möbler och lådor imorgon em?? *blink blink*

Just nu luktar det bananlåda hos mig...står 20 stycken i min hall... Mumma... :/

Kommentarer
Postat av: car

det är helt okejh att tappa intressen;

2008-05-04 @ 12:02:31
URL: http://carltaylor.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0