Drömläge

Gissa att vi har tittat på ett riktigt drömhus!!!
Jag blev kär direkt vi körde in på uppfarten...
Av erfarenhet vet vi ju nu att man inte ska hoppas för mycket...men jag hoppas ändå!!!!!
Jag säger bara en sak....jacuzzi!! :D

Planeringen för festen på lördag fortsätter, känns lite smått stressigt nu...jag är ju sambo med han som alltid säger "det löser sig...jag fixar det...imorgon...eller nästa vecka..."

Oj oj, nu börjar lektionen...ska bara gå en kort stund idag. Håller på med lite hemligheter. Ska träffa Ninette för lunch på stan sen, trevligt!!

Ha dé!!

Kommentarer
Postat av: carl

är du kvar+

2008-05-15 @ 17:18:21
URL: http://carltaylor.blogg.se
Postat av: calle

vist ädr det:P
hoppas du återkommer snartP

2008-05-16 @ 15:29:51
URL: http://carltaylor.blogg.se
Postat av: Margaretha

Hoppas att festen blev lyckad....
Håller tummarna för huset....
Kram
Margaretha

2008-05-18 @ 11:31:52

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0