Belgisk polkagris

Attans för denna eviga väntan...fast jag börjar ju bli van nu...

Igår var ju första semifinalen till eurovision...kollade på snabbgenomgången av bidragen. Och jösses säger jag bara!! En belgisk polkagris, en irländsk kalkonmupp och Finland bidrog med ngn dålig rock som vanligt... Bäst tyckte jag att Grekland var, trots den knepiga bröstdansen... Återstår att se om Sverige går vidare imorgon... Känns som om det kvittar faktiskt.

Har börjat tröttna på Lost också, trodde jag aldrig att jag skulle göra. Men det kommer aldrig att klarna, ytterligare två säsonger är ju planerade!! Tar det aldrig slut liksom??!!

Ja ja, vad är en bal på slottet...inte vet jag - jag har aldrig varit på ngn!!!

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0