Bara några dagar kvar nu...

...och den som borde planera sin födelsedag, är (som vanligt) rätt så seg. :) Vilken tur att han har ngn som fixar saker åt honom...hi hi... Stackarn han lider nog redan av att han ska bli gubbe...

Har ett annat hus på g nu, ligger väl lite åt fel håll känns det som men...det är ju på landet iaf. Och inte alltför långt från stan heller, två o en halv mil. Förhoppningsvis ska vi kolla på det under veckan, om vi hinner vill säga... Spännande!!

I helgen var det 30 årsfest i Vålberg. Jättekul fest med underbart god mat!! Men de stackarna fick stå ut med min "skön"sång mest hela natten. Jag är nämligen tokig i att sjunga Sing Star!!! Det är ju bara SÅÅ kul!!! Men har man fått i sig ett antal öl och vinglas, så sjunger man hellre än bra... :/ Snälle Sven körde hem oss runt fem, tror jag det var iaf :)

Idag ska jag pyssla med hemligheter här på skolan!! :D

Kommentarer
Postat av: Monopaul

Hälsa honom att livet ju börjar vid 30...haha.

2008-05-20 @ 11:51:35
URL: http://monopaul.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0