ännu inget besked

Sov urdåligt i natt, så ingen skola för mig idag. Försökte vila på fm men satte igång o städa o diska istället...det behövdes...
Sitter på biblioteket nu o ska strax iväg och luncha med Ninette, är otroligt hungrig så det ska bli mumma!!

Är lite sugen på after work ngn fredag här snart...ngn som är sugen på att hänga på?? Fast inte nästa fredag för då är det eventuellt Åmål som gäller. Är ju kulturfestival där då. Tänkte jag skulle försöka lura dit FF också!! Får väl se hur det går :D

Gôtt att Sverige gick vidare igår! Det var faktiskt riktigt många bra bidrag, till skillnad mot i tisdags då det var otroligt svagt startfält... Nu blir det att sitta bänkad framför tvn på lördag...fast egentligen har jag tröttnat på det... Ja ja, vi får väl se vad det blir.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lisa

saknar dig också, och fest nästa helg låter sanslöst underbart.
som sagt, tjejfest på fredagen. lördagen ska jag nog ut med maria, micke mfl. inget bestämt än dock.
allt väl med dig?
puss

2008-05-23 @ 16:15:27
URL: http://lisatherese.blogg.se/
Postat av: icka

heej.... hoppas ni kommer ner och att blir fredag så vi ses:)
kram

2008-05-23 @ 18:20:58
Postat av: ?

After work?? Är inte det för arbetare??

2008-05-23 @ 20:43:45

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0