tät i snoken

Trots trevligt sällskap i natt hade jag svårt för att sova. Tät i näsa och luftrör...inge kul alls. Så idag blir det ingen skola. Allergitablett har nu knaprats så får vi se om det hjälper, misstänker att jag behöver nåt starkare men...

Ska till Paulin i em, stannar tills imorgon. Vi ska göra kort och pyssla och umgås, ska bli superkul!!
Vet inte vad det är, men plötsligt blev jag otroligt sugen på att festa...var länge sen jag var ute o dansade nu...hmm, får ta en fest snart härnu.
Vet inte vad som hänt med inflyttningsfesterna i Åmål heller...saknar er allihopa!! :/

Kommentarer
Postat av: Wivvi

Hoppas att det hjälper med ny medicin!
Ha en bra dag!
Kram W

2008-03-04 @ 10:26:05
URL: http://wivecasblogg.blogg.se
Postat av: paulin

Hej hopp!

2008-03-05 @ 14:58:46

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0