"anna, jag är full"

Helt yrvaken försökte jag förstå vad det var som pratade, mitt i natten!! Kom på efter en stund att det var mobilen...det hann lägga på och ringa igen innan jag var uppe och kunde svara. När jag såg vem det var så blev jag rädd. Ingen som i normala fall ringer efter två på natten...
Men det första jag hör är "Anna, JAG ÄR FULL"!!! Ååå...inget värre... :) Pratade ett tag, och minst tre ggr i munuten fick jag höra hur full denne person var. Hur kallt det var.  Och hur mkt personen saknade mig. Kändes underbart att höra, men tråkigt att jag inte var där. Hoppas på nästa lördag!! Saknar våra fester!!!

Ikväll blir det fest!! Gla påsk!!


Kommentarer
Postat av: Ida

vem?

2008-03-22 @ 11:52:01

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0