Oväntat besök

Klicka för stor bildVad skulle ni göra om det flög in en stooor fiskmås genom ert öppna fönster??!! En fiskmås som flög runt helt panikartat och skrek och sket överallt?? Vad skulle ni göra om er hund fick ännu värre panik än fiskmåsen och hoppade ut genom fönstret??
Såna saker sitter jag och funderar över en helt vanlig kväll framför tvn... Ja jag vet, jag ÄR knäpp!! :)





Tydligen har vi kommit till vissa barriärer i vårt förhållande nu, kan lova att det inte alltid är lika kul att ett förhållande utvecklas framåt... Får väl försöka vänja mig. Ha ha...

Kom på att jag ville ha fest på lördag, för att sörja att jag blir ett år äldre... Tjejfest närmare bestämt. Med fotbollsinslag helt klart, men den är ju slut rätt så tidigt (för er som inte vill se fotbollen). Det blir till att besöka det berömde bolaget senare i em. Blev sugen på såna där nyponsaker igen, de var sååå goda sist gång!!! :D

Möte är bokat imorgon, så då får vi våran dom. Håll tummar och tår!! Eller nej förresten, bara tummarna!! Tår är så grymt äckliga. På tal om tår så såg jag en gräslig bild i Expressen igår. Zlatans fötter...I NÄRBILD!!!! Och det var ingen vacker syn kan jag lova, hoppas ni missade den!!! Däremot hoppas jag inte att ni missade Zlatans härliga mål mot Grekland igår!! Lovely!! Keep it up!!

Kommentarer
Postat av: icka

HAHA jag håller med , ursh för fötter å tår!!!!!

2008-06-11 @ 13:16:49
Postat av: Lisa

haha. FISKMÅS! Kul du!! :D

Hoppas det går bra på banken!

Puss

2008-06-11 @ 17:14:46
URL: http://lisatherese.blogg.se/
Postat av: Wivvi

Nä tårna såg jag inte men självklart målet!!!!

Kommer inte att missa matchen på lördag i heller!!

Hoppas att du får en bra dag!

Kramar W

2008-06-12 @ 13:16:41
URL: http://wivecasblogg.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0