Kolsvarta ögon

Stopp i badkaret står inte högst upp på önskelistan precis, men det är just vad det är hemma hos oss nu!!! Fällde en kommentar till FF om detta, men han tyckte tydligen att det var mitt jobb...

Såg en hel del på Arkiv X för ett antal år sedan...och det har satt sina spår!! I ett avsnitt kunde man se hur svarta ormliknande slimegrejer simmade upp ur duschavloppet och in i t ex öronen på den som duschade. Sedan fick han/hon alldeles kolsvarta ögon...
Denna tanke slår mig då jag står i badkaret med vatten upp till fotknölarna!! Så det kanske är bäst om ni kollar så jag inte en dag kommer med helt svarta ögon!!!! Moahahaha!!!!

Var på banken igår, och det gick utmärkt. Så det är husletande på allvar härnu. Tror dock att våra krav på hus inte överensstämmer med efterfrågan... :/ Men ngt ska vi allt hitta. Får väl springa på visningar stup i kvarten de närmsta veckorna.

Mobilen klickade till och jag hade ett nytt meddelande på mobilsvaret...
Från Molkom folkhögskola!!!!
Jag skickade ju in en sen ansökan till journalistlinjen där, men trodde inte de skulle höra av sig.
Tji fick jag!!!!
På tisdag ska jag dit på intervju och diverse prov (bl a samhällskunskapstest!!!) för att eventuellt knipa en plats. De har redan tagit in 12 stycken, men kan tänka sig några fler om det är rätt sökande. Redan nervös!!!!!!! :D

Fredagen den 13e kunde inte ha börjat bättre!!!

Kommentarer
Postat av: icka

OJ vad roligt, gött å höra det gick bra med banken och får även önska dig lycka till på testet, jätte roligt gumman=)

ha en bra kväll på fredagen den 13.e

kramizar

2008-06-13 @ 18:07:13
Postat av: Wivvi

Det är kul att titta på hus!!!



Hoppas att det går bra på intervjuen!!

Ha en bra dag!

Kramar W

2008-06-14 @ 10:29:06
URL: http://wivecasblogg.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0