Jag vann!! Eller??

Minigolf igår, och jag vann som vanligt!!! Jag kan inte förstå att jag alltid får flest slag, kan tro att alla de andra var grymt avundsjuka. Tyvärr gjorde jag en spik, det drog ju ner antalet slag lite grann... :D

Hus i Vålberg tittades på också, jag blev rätt förtjust i det faktiskt. Har höga förväntningar på huset utanför Kil också, det ska  vi kolla på till veckan. Är det någon som har en husvagn till övers förresten?? Behöver låna en.....

Helgen är äntligen här, och det blir fotbollsfinal... Spanien - Tyskland kan nog bli en riktigt bra match. Men visst hade det varit mer kul med Ryssland - Turkiet i final??!! Tänk vilka höga odds om man spelat på den matchen!!
Ha de gôtt nu och ta det lugnt med lammkött o annat gottigt.

Kommentarer
Postat av: Wivvi

det va länge sedan jag spela minigolf!

Måste jag göra nu i sommar!

Ha en bra dag!

Kramar W

2008-06-27 @ 13:33:39
URL: http://wivecasblogg.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0