Helgens kommentar

Midsommar är slut, och jag överlevde den också... Men det var knappt att jag gjorde det måste jag väl erkänna. Massa god mat och dricka (inte att förglömma) gjorde att min hjärna inte var som den brukar. :) Midsommarkransen blev för stor... Och framåt natten när vi spelade spel var jag tvungen att blunda med ena ögat för att se texten... Hmm...inte bra det...
Men! Gick Anna och la sig? Nää då, sörplade i sig lite mer dricka istället. Vilket resulterade i ett otroligt illamående under lördagen...hört den förut?? På väg hem från Göstahult blev det date med Herr Skog, och hemma med Herr Toalett...

FF lyckade med konststycket att sätta sig...rakt på en humla!! Och innan han förstod att humlor inte har ngn tagg så var han helt övertygad om att det satt en tagg i hans skinka!!! Söt den där pojken!
Sen klagade han på Hannas toastol också, den var tydligen jobbig för man gled liksom ner på sidorna (!!??) ööö...ingen som fattade vad han menade men det blir säkert bra. :D
Allt som allt var det iaf en ruskigt trevlig midsommar!!!

Nu är det husvisningar som gäller den närmsta veckan, två idag och två imorgon, och sen fyra till under veckan. Jag har ett par favoriter, men man måste tydligen komma överens om det här med husköp... Jag som är van att få som jag vill... ;D
Väntar även på besked om jag kommer in på utbildningen........

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Gitarrplatsen är din.

=)

Kottebyz kommer bli succé.

2008-06-23 @ 19:42:22
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: icka

OJ =) lycka till nu med husletandet, kan bli kallt i tält om det ska hålla i sig det här vädret , kram!!!

2008-06-24 @ 15:33:46

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0