Drömmer om Bengtzing

Hann inte med banken igår em, får bli idag istället. Håll tummarna!!

Det var en intensiv helg den här veckan också. Intensiv men rolig.
Nationaldagen tillbringades hos FFs mor, med grillning och vin. Jösses vad gott det är med majskolvar!!!!
I lördags var vi till Uddevalla för att gratta in far. Han fyller ju 60 här i dagarna. Fick inte tag i ngn hundvakt så Diezel fick följa med. Mindre bra beslut. Han gillar ju verkligen inte att åka bil, och sen fick han ligga kopplad i pappas trädgård... Gissa om han var glad när vi kom hem sen. Hunden alltså!! :)

Idag ska jag sitta här på bibblan och greja ett bra tag. Ute blåser det som attans, fick en stor pinne i huvet när jag cyklade hit. Trevligt värre...

Drömde knepigt i natt också... FF gjorde slut helt hux flux, och av vilken anledning?? Jo, han hade träffat Linda Bengtzing! :D Hon är ju redan paxad av Håkan Bråkan så det hade ju ändå inte funkat!!

Kommentarer
Postat av: icka

oj då såna drömmar e aldrig kul =)

men man kan ju skratta åt dom när man vaknat å vet att det ej e sant:)

blåser storm här.....

ska ju va dåligt i en vecka ju:(

ha det bra kramiz

2008-06-10 @ 11:32:35
Postat av: Wilde

Hej! Det var ett tag sen även för mig att kolla in andra bloggar. Det har ju varit sånt bra väder att man inte suttit här och läst bloggar dagarna in & ut.



Fröken Bengtzing är ju inte helt fel alltså. hehe Minns tiden för längesen när hon brukade sjunga en del på BMB.



Lev loppan!

2008-06-11 @ 20:22:56
URL: http://wilde.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0