Skållad råtta - vilande man

Sommar och sol - innebär inte alls mycket dator för min del...rätt så skönt faktiskt! :)

Förra veckan var vi Fjällbacka i fyra underbara dagar. Sol, langos och härligt umgänge gjorde min tillvaro perfekt!! Lite likör43 och Singstar gjorde inte saken värre precis... Och vem regerade i Buzz??!! :D

Bara fyra dagar kvar nu tills vi måste vara ute ur lägenheten, och paniken börjar sakta komma krypandes...möbler o saker ska köras iväg nu iaf. Och på fredag drar vi till Tunisien!!!!!!!!!!!!! Innan dess ska vi på tre husvisningar, spela brännboll två kvällar, packa en hel lägenhet....ja, varför sitter jag här egentligen?? Men det är en hel del som behöver ordnas på stan också...pengar ska växlas, flygöronproppar ska köpas...och massvis av solkräm!!
Han där hemma ligger mest och sover (vilar enligt honom) och säger som vanligt "det är lugnt, allt ordnar sig, vi tar det imorgon..." Gissa om jag blir liiiite lätt småirriterad...känner mig som en skållad råtta som rusar runt...

Var ute på sjön igår, vi som inte har ngt annat för oss... Det var Diezels premiär med båt, och det gick över förväntan. Han var superduktig!! Det svåraste var att få upp honom i båten när vi skulle åka hem. Tänk er en båt en bit ut på vattnet - lyfta upp Diezel ur vattnet o i båten.... :D

Nu ska jag ut i stadsvärmen och bli svettig.... :/

Kommentarer
Postat av: Wivvi

Det blir inte mycket data för mig i heller!!

Hoppas att du får en bra dag!!

Kram W

2008-08-03 @ 12:17:18
URL: http://wivecasblogg.blogg.se/
Postat av: icka

hejsan anna det va ett tag sen hehe

hur e det med er?

kram

2008-08-06 @ 10:26:01
URL: http://icka83.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0