Lång och grov snabel

Det är ju för sorgligt det här egentligen...min blogg har blivit rejält tråkig den senaste tiden... Skriver inte varje dag och lägger aldrig in bilder... Gissa att jag saknar att ha internet hemma!!! Men det ska väl bli ordning på det så småningom får man väl hoppas.

Ibland drömmer jag riktigt knepiga grejer. Vi har ju problem med mygg som invaderar vårt sovrum så snart vi öppnar fönstret minsta lilla, grymt jobbigt! Diezel som är en liten fegis gillar ju inte när vi slår efter myggen heller... Så här om natten drömde jag att Diezel kom inrusande till mig i sovrummet...efter sig har han en mygga. STOR SOM EN KRÅKA!!!! Myggan förbereder sig för att sticka stackars diezelbäbisen, och rullar ut en snabel som kunde jämföras med ett grovt sugrör!!!!! Som tur var så vaknade jag då... :D

Blir så trött på alla som inte plockar upp efter sina hundar!! Vi får gratis bajspåsar här i Karlstad tom! Och när en annan är duktig och kliver upp i gräset för att plocka upp, så kliver jag givetvis i ngn annan bajshög!!!! Hata detta!!!!

Imorgon är det dags för hantverksmässa i Hjo, ska verkligen bli kul. Diezel ska umgås med Svea och Iris. :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

tips från coachen; fixa nät för fönstret, som sätts fast med kardborre. hade jag när jag bodde hemma hos mamma i skogen. perfekt! inga myggor, ingen överdriven värme. och en (om möjligt) lugn Diezel :)

2008-07-11 @ 18:11:47
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0