whiiiiee!!

Hästen är äntligen hemma i sitt stall!! Har varit försvunnen i ca tre månader, men fann honom där jag glömde honom sist. Vilken tur att han inte galopperat iväg!!
Och stackars FF som inte gillar att gå långpromenader, honom lurade jag med. Nu har jag lärt mig att när han är rätt så tyst o inte gärna vill svara på tilltal...då ska jag inte fortsätta babbla som jag brukar, utan ta det lite lugnare på den fronten. Man kan ju inte va glad hela tiden...
Man lär sig alltid ngt nytt varje dag!! ;)

Mindre än två veckor kvar nu!!

Kommentarer
Postat av: Lina

TUSEN TACK!! Fler bilder på misarna kommer dyka upp, lovar! Svårt att låta bli lixom.. :D

ååh va härligt det låter!

Lampan köpte jag som sagt på IKEA för 199 :- Den heter Rimfrost *hjälper till på traven lite* :D

Och som sagt, jag är störtnöjd! :D

Hoppas du haft en underbar kväll vännen!

kram

2008-01-13 @ 22:10:27
URL: http://ninninusens.blogg.se
Postat av: Lisa

mindre än två veckor till...? :) puss!

2008-01-13 @ 23:40:58
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0